Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FRAGBITE FIFA 10 LIGA! PS3

Postat av tngdr1337 den 23 Juli 2010, 15:24
118 kommentarer · 259 träffar
Tja!

Nu drar jag igång en Fifa 10 Liga på PS3 för oss här på Fragbite.

Man kan inte använda samma lag som någon annan användare. Jag har t.ex. valt Real Madrid, därför kan ingen annan vara det laget.

Liganamn: FRAGBITE LEAGUE (FBL)

Maxlag: 16 stycken, möter varandra 2 gånger.

Lösenord till ligan: SKICKA ETT PM TILL MIG PÅ FRAGBITE MED GAMERTAG + LAG SÅ GER JAG ER LÖSENORDET!!

FÖR ATT GÅ MED I LIGAN:

Gå in på Onlinespellägen -> Vänners ligor -> Mina ligor -> Gå med i en liga -> skriv "FRAGBITE LEAGUE" -> skriv lösenordet -> gå med -> välj lag -> klart!

Status i ligan: 16/16

Real Madrid - swe_viking1337

Inter - Lofgreno4

Arsenal - Pure162

Manchester City - Dezpite

Liverpool - Collin

Barcelona - fralle1

Manchester Utd - kiviniemi1

Tottenham - Godzan

Chelsea - HYPNQT

Bayern Munchen - tayloren

Atl.Madrid - Raggy94

Milan - DURREE

Juventus - Jalkenhoff

Aston Villa - robink9

Valencia - aRianTH

Roma - Henrik133

***************SPELSCHEMA*** ************

Eftersom att det är svårt att ta kontakt med dom man ska möta så gör vi såhär istället. Man går helt enkelt in på fifa och ser vilka som är online och skickar iväg en inbjudan till ligaspel. För att underlätta kontakten mellan spelare har vi gjort en IRC kanal #Fragbite.Liga där man kan ta kontakt och fråga om någon vill spela osv. Det har funkat mycket bra och det är 5 stycken som har varit inne där idag så vi har kunnat spelat. Så med andra ord är ligan igång nu så det är bara att komma in på #Fragbite.Liga och söka motstånd! :)
Föregående tråd
Nästa tråd

118 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 118 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..