Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fetto mobbar mig

Postat av OGDumbledore den 23 Juli 2010, 01:07
88 kommentarer · 365 träffar
Tjena FB...

Nu får det snart vara nog, jag kokar snart över.

Nu är det så att ett fetto i andra klassenmobbar mig hela tiden.

Han kallar mig för saker som "fetto, emo, efterbliven, bög etc etc"

Medans han själv väger säkert minst 90KG (han är typ 1.7? lång).

Det är ju inte "bara" han, ger han en "muntlig känga" ibland...

Men nu på senare tid är det han som börjar 90... 95.. 99% av fallen. Jag har sagt till han att jag vill att han slutar men han svarar oftast med att jag är bög eller något liknande.

Han är otroligt svår att kommunicera med då han är dryg och kaxig, ibland svarar han med ett grymtande eller så svarar han inte alls och bara går runt i sin lilla bubbla där han tror han är bäst i världen. Socialt handikappad skulle man kunna säga.

Det ska nämnas att han är ganska ful, har grova ärr i ansiktet efter acne och ser ut som en neandertalare.

Jag har försökt ta upp detta med mina vänner men dom tycker bara jag är löjlig, jag tror inte dom förstår hur sårad jag blir. Dom tar gärna hans parti i diskussioner och börjar hjälpa han att "hetsa" mig.

Jag vet inte varför dom tar hans parti, dom kanske tycker synd om han för jag ser bättre ut än han och får mer damer.

Sen innan idag sa han att han hade knullat min mamma till mig, wtf? Lite sinnes rubbad kan man ju va... :P

Asså, när jag går ut, så typ ser jag nästan alltid någon gång under ute tiden...

Om han får syn på mig brukar han då komma fram och hålla på...

Så idag såg jag att han var på hem, så tog en genväg till hans hus...

Då så jag att hans garage var öppet, så gick in och ställde mig vid dörren in till hus1...

Sen när han kom gick jag fram till han och sa: "I banged your sister, you mofoooo".

Och sprang senare iväg...

Sen efter en timme typ så skrev hans syrra till mig på msn att fettot är på han, och att hon har knullat mig och sånt :P

Så...

Han är nog "lite" arg/förbannad på mig nu...

Fragbajt, vad ska jag göra?

Och för disk, vad ska jag göra? :P

88 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 88 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..