1
Kutar ni runt med skit i röven?
Postat av fisk2 den 22 Juli 2010, 17:55
38 kommentarer · 499 träffar
Ett problem jag har är att jag alltid använder mycket toapapper. har jag skitigt så syns det stor skillnad på rullens storlek. Detta är någonting som vissa har uppmärksammat och kommenterat. "Ta inte så mycket" heter det, vilket såklart är det samma som att säga "kan du inte låta lite skit sitta svar". jag har aldrig kunnat se hur folk får bort allt med så lite toapapper, en rulle räcker till 4 skitningar, inte mer.
Jag ser 2 förklaringar till detta
1. Jag är ovanligt lös i magen och har konstant kladdigare avföring än de flesta
2. alla andra springer runt med skit kvar i röven.
ja torkart tills det inte finns något brunt på pappret, jag börjar seriöst tvivla på att alla gör det. behöver hjälp med detta mysterium, tar ni bort allt skit eller torkar ni tills ni tycker att det duger, inte ger avtryck i kalsongerna.
För er som hänger på Flashback, JA tråden är tagen därifårn så ni behöver inte kommentera det, jag tänkte dock kolla ifall det är skillnad på svaren jag får.
Jag ser 2 förklaringar till detta
1. Jag är ovanligt lös i magen och har konstant kladdigare avföring än de flesta
2. alla andra springer runt med skit kvar i röven.
ja torkart tills det inte finns något brunt på pappret, jag börjar seriöst tvivla på att alla gör det. behöver hjälp med detta mysterium, tar ni bort allt skit eller torkar ni tills ni tycker att det duger, inte ger avtryck i kalsongerna.
För er som hänger på Flashback, JA tråden är tagen därifårn så ni behöver inte kommentera det, jag tänkte dock kolla ifall det är skillnad på svaren jag får.