Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är jag omogen (21 år)

Postat av TommyEmmanuel den 21 Juli 2010, 03:28
166 kommentarer · 1 041 träffar
Tjenare, nu känner jag mig lite löjlig, 21år och sitter på fragbite. vet ej vad medelåldern är men kanske c.a 17år?

Skitsamma, är irriterad som fan nu iaf. Jag och min flickvän har vart tsmns i 5år och 3 månader. och ikväll hade vi lite trevlig fest med gitarr och dyl. Sen drog vi ner till ett badställe för en stund sedan och jag träffade en som jag känner som heter simon (17år!) och sen när vi går hem säger hon till mig, de är omoget att umgås med "småbarn". Jag undrar bara om ni tycker att de är konstigt att jag tycker att en 17åring 'är sjysst? WTF? Hon säger att det är sjukt att jag vill vara polare med en "liten omogen skitunge". Spelar då fan ingen roll vad jag säger, Jag säger att jag umgås väl med vem fan jag vill och han är trevlig osv. men hon tjatar om att jag inte ska umgås med "snorungar"

Vad finns det för bra motsvar till de? Jag känner många som är yngre än mig och ändå gillar jag att umgås med dom, det är väl inte så jävla onormalt!

FYFAN SÄGER JAG :D

OBS: Är lite dragen ;)

Ha en bra käll för fan! Puss & Kram
Föregående tråd
Nästa tråd

166 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 166 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..