Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

dator kunniga

Postat av ESD den 20 Juli 2010, 15:39
15 kommentarer · 178 träffar
tjaa, min dator krascha typ för 1 månad sen ,då sket jag i den eller de tog typ 15-20 min att den starta när man hade skrive in lösenordet ,skulle formatera den idag då satt jag i en w7 skiva och den startade som vanligt asså datorn ,då tog jag ur skivan och satt i en kill disk skiva och rensade båda h-diskarna och satt i skiva igen nu laddar skiva en stund sen kommer de upp ett medelande där det står " "Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer.

This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive while the device is in use, or by faulty hardware such as a hard drive or CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.

If you continue to receive this error message, contact the hardware manufacturer.

Status: Oxc00000e9

Info: An unexpected I/O error has occurred. " och vet inte vad jag ska göra ,nån som kan hjälpa mig ?!
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar