1
Planerar Englas mamma något mot Anders?
Postat av Lennis den 20 Juli 2010, 03:32
66 kommentarer · 490 träffar
Har suttit o läst lite i Englas mammas blogg (englasmamma.blogspot.com/). Hon beskriver hur upprörd hon är för att inte hon blev informerad när Anders "Aset" Eklund hade permission. Jag tror hon planerar något hemskt mot stackars Anders, vad tror ni? När man läser genom hennes inlägg så ser man hur hatisk hon är mot "Aset". Hon har även planer på att gå med i ett kriminellt nätverk.
Jag citerar: "Nu får det vara nog då kan jag lika gärna hoppa av samhälles sekten o gå med i nåt kriminellt nätverk........... "
Själv tycker jag att Englas mamma verkar vara en underutvecklad person (man ser hur hon särskriver i hennes blogg). Jag anser att hon borde spärras in innan det händer något fruktansvärt.
Vad tycker ni? Diskutera!
Jag citerar: "Nu får det vara nog då kan jag lika gärna hoppa av samhälles sekten o gå med i nåt kriminellt nätverk........... "
Själv tycker jag att Englas mamma verkar vara en underutvecklad person (man ser hur hon särskriver i hennes blogg). Jag anser att hon borde spärras in innan det händer något fruktansvärt.
Vad tycker ni? Diskutera!