Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svartsjuk flickvän

Postat av SMELLCORE den 20 Juli 2010, 01:54
26 kommentarer · 246 träffar
Hallåhallå

Har en flickvän som är ordentligt svartsjuk, och vet inte vad jag borde göra åt saken. Känner snart att flickan inte är värd besväret då hon tex vill att jag bryter kontakten med en tjejkompis som hon påstår ger henne vibbar av att hon tycker om mig. Fine? jag tänker ju inte direkt släppa henne och kasta mig över min kompis bara för det, då jag har starka känslor för min nuvarande flickvän och jag inte känner något för min kompis. Jag vet att andra killar har sagt opassande saker till henne, och då har jag flippat på killen, och bett henne bryta kontakten med honom om han fortsätter vilket hon inte gjorde, och nu kräver hon att jag gör det även om min kompis inte har gjort något som helst fel. Min flickvän, tycker att min kompis skriver ofta på min facebooklogg, och använder ett och annat hjärta. Allvarligt, vi är 18 förövrigt, och detta är ett jävla fjortisbeteende från hennes sida.. Så, jag undrar fb, är det möjligtvis någon som vet hur jag ska gå tillväga? Är hon inte värd besväret, eller borde jag bryta kontakten? Älskar henne verkligen och bortsett från detta så är vårat förhållande helt underbart, och vi är inne på 9 månader nu.

Puss.

EDIT; Ja, jag har pratat med henne om allt detta.. hon vill att jag ska välja. Hon (flickvännen) bryter med mig, eller att jag bryter med min kompis. Helt jävla retarderat. Hon tror inte att jag har älskat henne om jag låter det vara och ine bryter för hon tror att jag skiter i det då. Hjälp, vill bara få henne att inse hur dum hon är nu..
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..