Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ringde polis

Postat av BorrMaskineN den 20 Juli 2010, 01:35
41 kommentarer · 252 träffar
Hej! Detta är en 100% sant!

Dagen började med att jag vaknade . Jag satte mig vid datorn.
Efter det ringde jag ut polaren. Så vi gick ut och skatade som vanligt.
Vi skatade runt lite i vårat område då vi kom till lilla 'torget' där det finns en pizzeria och en ica butik. + frisör och en service butik.

I ett hus mitt emot en utav butikerna står ett hus med massor av lägenheter i. Ett litet tak sticker ut från första våningen. Där ser vi en kille i svarta kläder och luva klättra upp på det lilla taket och öppnar ett fönster in i en lägenhet. Vi trodde ju förstås att det var inbrott eller vad som helst. För alla klättrar ju inte in genom fönster på 5 meters höjd.

Vi ringde till polisen för skojskull , Inget bättre för oss. Dom sa att dom skulle komma så fort dom kunde för dom såg tydligen allvarligt på pågåendeinbrott. Vi ville ju självklart se vad polisen skulle göra. Bryta upp dörren? ingen aning. Så vi satte oss och väntade . 20 min senare så gick vi till pizzerian och åt. Vi skulle se polisen om dom kom. Vi åt klart och såg mannen som klättrade in genom fönstret han gick ut samma väg med en ryggsäck på ryggen med sig. Då hade det gått ca 40 min sen vi ringde polisen.
Vi tänkte då att polisen får skylla sig själva om det var ett inbrott. Så vi brydde oss inte om det mera. Är det vanligt att polisen inte kommer fast att dom säger det?

Har något liknande hänt er?

/Ha de bra
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..