Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Headset problem!

Postat av marante den 19 Juli 2010, 19:33
4 kommentarer · 115 träffar
Tjenna. Har haft ett aningen jobbigt problem ett längre tag med min mikrofon till datorn. Ska försöka förklara problemet så bra jag kan;

För att ens mikrofonen skall fungera, måste jag ha den inkopplad innan datorn startas, dvs om jag t.ex. har högtalare först, lyssnar lite på musik. Och sedan vill jag kanske lira lite CS och kopplar in hörlurarna, då fungerar inte mikrofonen, utan då måste jag koppla in headsetet i datorn, sedan starta om datorn för att det skall fungera.

Har testat mitt headset på andra datorer och där fungerar det prima så inget fel på dem.

Sen har jag även ett problem med att min mic låter konsitgt i både skype och vent. Typ högt brus i bakgrunden, nästan som ett tåg, och detta händer bara på min ena dator, inte den andra.

Så hjälp uppskattas väldigt! Ska kolla tråden frekvent för att svara på frågor som ni har. Vad ska jag göra?

Tack på förhand!

OnT; För att göra lite diskussion, vilket headset använder du? Länka ert och säg varför ert är bra!

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..