Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Orogen?

Postat av Filen hittas inte den 19 Juli 2010, 19:06
33 kommentarer · 304 träffar
Hejsan FB.

För att klara upp saker så har jag och min flickvän varit ihop i ca 1 år, vi har haft några on & off's om man säger så, dvs jag har velat ta pauser etc etc.

Förhållandet just nu ser ganska så känslo dött enligt mig, dvs när vi träffas så blir det bara pussar, aldrig något mer i stort sett. Enligt mig så ska det vara mer intensivt, det är nästan som vi bara vore vänner för tillfället

Här kommer historien iaf:

Det börjar med att jag i måndags skulle träffa en kompis vid namn Julia, jag skulle gå hem till henne (hon bor hemma men hade huset själv den dagen) och träffa hennes kompis Maria.

Påvägen dit så ringer två kompisar till mig och frågar ifall jag ska göra nått och ifall dom kan följa med, vi bestämmer att jag ska hoppa på bussen dom sitter på och åka hem till Julia.

Väl utanför Julias hus så ser vi hur dom är påväg för att möta oss, wow tänker jag när jag hälsar på Maria, tiden går jag och Maria snacka lite smått, jag börjar gilla hennes personlighet ganska så mycket, dvs hon är lätt att prata med och så. Tillslut så måste hon gå när vi kollar på film.

Kvällen fortsätter, vi bestämmer oss för att gå runt halv 1 för att Julia (husvärden) ska upp och jobba på morgonen, men hon försöker ändå övertala mig att sova där. Väl hemma sitter jag och en kompis och spelar xbox via live.

Jag lägger till Maria på Facebook och börjar prata med henne. Vi pratar rätt så intensivt fram till 4 då hon ska gå och lägga sig, det känndes underbart. Jag hade så otroligt lätt att kommunicera med henne. Vi bestämde att vi skulle träffas hemma hos Julia på tisdagen igen, hon gillade tydligen Southpark men det va inte lika kul att kolla på själv så jag föreslog att vi kollar tillsammans där.

Tisdag runt 12:00 Börjar prata med min flickvän på msn: Hon pratar lite smått med mig om att hon är ledsen pga att jag alltid sätter vännerna före henne, skulle igentligen träffa henne dagen innan efter Julia men jag blev så "trött" så jag åkte hem. Hon berättar att hon är väldigt ledsen pga av det så jag ringer och hör henne gråta. Frågar ifall jag kan komma över runt 5 då.

Dagen går och jag bestämmer med Julia att jag ska dit runt 7 eller nått, och förväntar mig såklart att Maria ska vara där då vi bestämmt så. Åker iaf hem till flickvännen, äter lite middag och kollar på en film. Allt var lugnt och vi hade det trevligt.

Väl runt halv 8 så rör jag mid därifrån. Jag frågar Julia lite snabbt om vad hon gör, frågar även lite på ett hört om hon är med Maria för tillfället. Hon svarar men utelämnar Maria delen, "ah orka då" tänker jag lite snabbt för mig själv. Så jag åker hem och sätter mig framför datorn istället, får ett Sms av Julia som frågar ifall hon kan komma upp till mig, jag svarar att jag är trött så hellst inte.

Väl inne så ser jag att Maria är inne på msn.

Hon: Hur är det hos Julia?

Jag: Jag åkte inte dit, varför är du inte där?

Hon: Jag skulle åka till henne men hon sa att hon ville vara ensam med dig då ni tydligen inte hade träffats på ett tag.

jag tänker snabbt att det är bullshit då jag och Julia träffas minst 3 gånger i veckan.

Natten forstätter jag och Maria chattar flera timmar. Det visar sig att hon bara blir mer och mer underbar, vi har samma intressen. Samma musiksmak Jag frågar efter hennes nummer och går sedan och lägger mig då jag ska upp och jobba på Onsdag. Innan jag somnar så skickar jag iväg ett sms så hon får mitt nummer.

Så Fragbite, vad hade ni gjort. Hade ni fortsatt hålla på med Maria och ta det som det kommer eller hållt er till er flickvän?

________Förlåt för stavfel, är fortfarande väldigt trött.________

Nej jag har inte varit otrogen men har väll tankar kring det

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..