Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kastade ur syrran ur sängen i sömnen

Postat av GandalfRakhyvel den 19 Juli 2010, 11:39
47 kommentarer · 439 träffar
Sov konstigt hela natten , och drömde att jag bråkade med min syster! På morgonen när jag skulle till jobbet blev jag orolig och kändes som att det verkligen hade hänt! Vad jag kom ihåg var att jag hade gått in i syrrans rum (i sömnen) och börjat skrika åt hon att jag skulle sova i hennes säng , då blev hon sur för jag väckte hon så hon börjar skrika på mig. Blev sur så jag kastade henne ur sängen så hon gjorde illa sig jag som då var helt borta däckade i hennes säng och vaknade 2 timmar senare att hon kom och väckte mig! Blev då sur och kastade en kudde på hon och puttade till hon sen sprang jag och la mig i min säng:S

Då jag vaknade på morgonen var jag fundersam och orolig att det hade hänt så då gick jag in och väckte hon och frågade om det hade hänt och så var fallet! Jag hade KASTAT ur henne ur sängen och sulat kudden på hon osv skrikit på hon,,...

Obs ; Ej sprit eller drog relaterat!

DISK;; vad är det för fel på mig , och vad är det värsta ni gjort i sömnen

Ska jag ta livet av mig?

176 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..