Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

TJEJ-pr0blem1! 16år^oerfaren

Postat av Simon1992 den 17 Juli 2010, 12:45
105 kommentarer · 148 träffar
tjenare alla lirare!

Jag är ung och oerfaren och behöver hjälp, är på g med en riktigt snygg b-rud.. nästan för bra för att vara sant. Vi har träffats, kysst,hånglat osv. Gjort allt detta första gången med henne i mitt liv, hoppas hon är nöjd, hon klagar ju inte iaf..

Några tips vad man kan göra en lördag kväll klockan typ 19.00?

ej supa eller k-nulla!

Sedan när man sitter tyst på en bänk och inget händer, vad ska man säga förutom att hålla om henne?

Jag är 16, hon är 15

diskussion: hade ni problem första gången också?

EDIT: lite info om oss båda..

Jag vet vilka hennes kompisar är, hon vet vilka mina är... men umgås aldrig tillsammans med dom. Vi har hittils bara varit själva ute och chillat och så. Vi började träffas för ungefär en vecka sedan, innan har vi bara hälsat och så när vi går förbi..

EDIT2:

Vi satt i parken och bara myste osv.. satt där 24/7 hångla i 3timmar typ och satt och myste, inte ville hon göra någonting annat heller.. visste inte riktigt vad jag skulle säga, men när hon skulle dra hem så frågade jag om hon ville göra något imorgon (idag) , då sa hon:
-aa samma tid, samma plats

vafan, någon som kan ge tips vad man kan göra förutom sitta på en bänk hela dagen, visst vi kan sitta där 1timme, men dom andra två timmarna måste man väl kunna göra annat, även fast det är början på förhållandet? ;) /oerfaren

/ Robin!
Föregående tråd
Nästa tråd

105 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar