Jag har på senare tid gått och blivit sugen på en tatuering. Denna skall placeras på vaden, eller alternativt runt smalbenet beroende på vilket motiv jag väljer.
http://tattoopics.files.wordpr ess.com/2010/03/tattoo-on-calf .jpg
^ Inne på något liknande, fast inte lika stökig.
Jag har därför två frågor;
-Vad kallas den sortens tatuering / mönstret på tatueringen i länken ovan?
-Om ni har sett, eller hittar något liknande i stil med tatueringen jag länkade, dela gärna med er. Jag söker inspiration. (Alternativt om ni kommer på någon fräsch tatuering att placera på vaden.)
Jag är även inne på att göra en totalt random tatuering (Något i stil med en björn med ögonlapp och en kniv i munnen som hoppar mot en, med en stor explosion i bakgrunden och en dvärg på ryggen med pirathatt vikt av tidningspapper och två M16 i vardera händer, och ovanför björnen och explosionen är det 5st F16s i V-formation som släpper bomber mot björnen.), men är inte helt säker på om det skulle se snyggt ut eller inte. Den här idén är inte helt seriös, men är ändå sugen på det just för att få se folks reaktioner när dem ser den.
Synpunkter?
Tack på förhand.
Försöker du vara cool och prata spanska eller? Om du ska göra det så kan du väl åtminstone göra rätt.. när ett "¿" görs måste meningen avslutas med ett "?".....
Om det finns någon som har tid/lust att rita ihop nåt liknande mönster åt mig så uppskattas det också. (Eller det andra motivet med björnen om ni har mycket tid över)