Som ni kanske inte vet så spelar just nu Manchester united - Celtic.. den hjälp jag vill ha av er BITERS är om någon snäll påg har stream till matchen? Matchen skulle ha börjat 00:00..
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Alltså, de som inte kan prata engleska är åt helvete, det enda man hör i sitt headset är "cyka blyad, pidar". Men såklart finns det ryssar som kan prata engelska på Cambridge nivå och de är oftast mer mogna och fattar ur man uppför sig bland folk. Så mitt tips är att hitta en ryss som kan engelska, då är han oftast smartare än resten.
Börjar hata svenskar mer och mer dock. Ryssar är generellt otrevliga, men ger aldrig upp och krigar på. På CS callar dom alltid direkt när dom ser något, dör eller dödar någon. Visst är oftast engelskan lite halvdan men dom gör sig förstådda. Och orkar man ens lägga energi på att ta illa vid sig när dom kallar en noob eller något sånt, så är man nog lite för färsk för internet.
Svenskar däremot, ger upp så fort dom missar ett skott, kallar allt och alla fuskare så fort någon får in ett nice skott. Skriker och apar sig som om det vore första gången dom fick lite anonymitet på internet med en mikrofon. Tillgjorda röster, oseriösa och allmänt trashiga. "gg, team noob"
#4 På lägre nivåer i poker så känns det iaf som 70% av alla som spelar är ryssar, och dom spelar no fear poker... går all in på allt, spelar alla kort.. spelar på drag hela tiden osv..
Tycker inte det är ryssar som är problemet i cs go.. Det är att man inte kan kommunicera med dem. Vissa är jättedåliga på engelska och väljer därför att prata ryska.. Det är då det blir problem. Inte att de är ryssar just.
#6 Kan du nämna ett släkte som inte ser ner på ryssar då? Så fort en ryss öppnar mun i CSGO så haglar det direkt "fucking russian, gay russian, hate russians, stfu russian fuck, russian asshole"
Ryssland är fan europas ändtarm. Fyfan vad jag hatar ryssar. De förstör hela jävla internet. Detsamma gäller polackjävlarna. Men ryssarna är värst. Fyfan, blir förbannad bara jag tänker på asen.
"English in voicechat please"
-"Larn russchan cyka blat fucking emerikan!"
Svenskar är riktigt dryga, Speciellt när man kör global games på MM. missar man ett skott sitter svenskarna och gnäller och skriker att man är sämst men de själva kan missa allt och inte göra ett piss. Ryssar försöker iaf och blir bara otrevlig om man är otrevlig tillbaka. sen finns det människor som är otrevliga i alla länder så det kommer man aldrig komma ifrån. Svårt att se vilka länder som beter sig sämst på MM då man oftast hamnar med svenska,norska,danskar,finskar och ryssar. Resten av länderna hamnar man nästan aldrig med. men jag måste nog fan hålla med om att svenskar som spelar MM är mest fitt*ga om man inte känner dom. men sen finns det de som är trevliga och positiva med..
#17 Precis, när du går in med den attityden i ett game med ryssar så lär det garanterat bli bra. Ungefär samma logik som att flame skulle öka på någons prestation.
#21 Vad snackar du om? Att be någon prata ett internationellt språk i ett game med flera nationaliteter känns rätt logiskt. Din jämförelse orkar jag inte ens kommentera, vad snackar du om?
Ryssar är patrioter och blir uppfostrade som att deras land är bäst, vackrast och äldst. Därför blir många väldigt arga när de får konkurrenter som är bättre än dom.
Om t.ex en svensk är bättre än dom så tar det de som en kränkning efter som att vi är ett så litet och svagt land i jämförelse med Ryssland.
Man undrar ibland om det är något genetiskt fel på ryssarna, i HoN, LoL, DotA, CS GO, TF 2... ja i alla spel där det finns ryssar är den stora majoriteten helt bakom flötet och kan inte spela ordentligt för fem öre.
Skulle va intressant om man gjorde en studie bakom ryssarna som dataspelare. Vad är det som gör dem ås förbannat usla?
#26 Nja, inte riktigt fördomsfull, snarare motsatsen. Men jag har spelat många games nog med svenskar som går bananas så fort en ryss öppnar käften och sen avskyr man dom för att dom är otrevliga och inte kan engelska.
Efter din kommentar i #17 så tycker jag framförallt inte att du är rätt person att langa fördomskortet då din kommentar löd;
"Ryssland är fan europas ändtarm. Fyfan vad jag hatar ryssar. De förstör hela jävla internet. Detsamma gäller polackjävlarna. Men ryssarna är värst. Fyfan, blir förbannad bara jag tänker på asen."
#25 Du har rätt i det du säger, deras egon klarar inte av det. Svenskars egon är precis lika hemska, enda skillnaden är att man blir fuskanklagad istället för flame.
#29 Varför ska man vara stolt över svenskar om de beter sig som skit på internet? Tror jag inte stött på 1 trevlig svensk i csgo under mina 700 timmar. Samma sak gäller på faceit så som MM, är motståndarna svenska? Då sitter dom och tauntar och skriver bullshit hela tiden är allmänt omogna osv. Är på laget whinear de 24/7 i micken, gråter, köper på ecorundor och är allmänt sämst. De tror att de är något när de fått 10 exitfrags och är uppblåsta överlag. Inget konstigt med att hata på svenskar på internet då de är bland de omognaste där.
#29 Handlar egentligen inte om dom är svenska, ryska, rumäner, amerikanare eller sydamerikaner. Handlar om att dom beter sig som skithögar. Ska man va stolt över skithögar? :S
#30#31 tror snarare det har med åldern att göra än att dem är svenska. p12or som precis upptäckt att man kan säga vad man vill på nätet utan konsekvenser, tror vi alla har varit där en gång i livet.. många, absolut inte alla, ryssar är dock degenererade i hjärnan oavsett åldern.
#2 Vilken rank är du?
Jag ligger i DMG och hamnar med ryssar som inte ens försöker engelska, är det 2 ryssar i mitt lag så sitter dom och pratar ryska och jag försöker förklara för dom ""The rest of us doesn't understand Russian, please speak english"" och då säger dom ""cyka blyat xaxaxxaxxaxaxaxax"" och fortsätter calla på ryska och börjar teamkilla när man inte förstår deras calls.
#35 Ganska lågrankad, allt mellan 4 stjärnig och typ en kransad AK. Det du beskriver har jag också upplevt, självklart. Jag har även varit med som svenska killar som sitter och callar falska calls och tkar rundan efter när man blir skjuten i ryggen.
Dom flesta som sitter och säger cyka blyat etc är inte ryssar, utan dom låtsas bara vara det. Ungefär 6/10 gånger är det svenskar. Och sluta säg dumma saker till dom så är dom trevliga.
Ryssar är gode hatade i Dota också, t.o.m ett semi-proffs lag (Vega) som har är riktigt toxic och unpausar matcher och betér sig dåligt.
Möter inte så många dryga Svenskar just i Dota men från den tid jag lägger ned i CS så håller jag med folket ovanstående. Dryga äckliga snorungar, anar att det är liknande i LoL eftersom både CS och LoL drar åt sig lite yngre publik.
Jag hamnar oftast bara med ryssar som kan någorlunda engelska och beter sig som man ska, såklart finns det några enstaka som bara pratar på ryska och är allmänt jobbiga. Samtidigt hamnar man mycket med svenskar där 8/10 är efterblivna snorungar.
Det är inte ryssar jag har problem med, bara använda mute och spela vidare, generellt kan de faktiskt spela, däremot svenska snorungar som sitter och larvar sig och använder ord som "cyka blyad, pidar".
Kan lova att de "ryssar" du stör dig på, är svenskar i 2/3 av fallen..garanterat.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Svenskar däremot, ger upp så fort dom missar ett skott, kallar allt och alla fuskare så fort någon får in ett nice skott. Skriker och apar sig som om det vore första gången dom fick lite anonymitet på internet med en mikrofon. Tillgjorda röster, oseriösa och allmänt trashiga. "gg, team noob"
Självklart finnas undantag i båda läger.
Håller fullständigt med. Svenskar är så äckligt kaxiga, dryga, otrevliga och beter sig som barn.
"English in voicechat please"
-"Larn russchan cyka blat fucking emerikan!"
När man spelar med ryssar i cs go så får man prata trevligt med dom, få dom att skratta så blir dom glada ))
Om t.ex en svensk är bättre än dom så tar det de som en kränkning efter som att vi är ett så litet och svagt land i jämförelse med Ryssland.
Skulle va intressant om man gjorde en studie bakom ryssarna som dataspelare. Vad är det som gör dem ås förbannat usla?
Efter din kommentar i #17 så tycker jag framförallt inte att du är rätt person att langa fördomskortet då din kommentar löd;
"Ryssland är fan europas ändtarm. Fyfan vad jag hatar ryssar. De förstör hela jävla internet. Detsamma gäller polackjävlarna. Men ryssarna är värst. Fyfan, blir förbannad bara jag tänker på asen."
#25 Du har rätt i det du säger, deras egon klarar inte av det. Svenskars egon är precis lika hemska, enda skillnaden är att man blir fuskanklagad istället för flame.
Jag ligger i DMG och hamnar med ryssar som inte ens försöker engelska, är det 2 ryssar i mitt lag så sitter dom och pratar ryska och jag försöker förklara för dom ""The rest of us doesn't understand Russian, please speak english"" och då säger dom ""cyka blyat xaxaxxaxxaxaxaxax"" och fortsätter calla på ryska och börjar teamkilla när man inte förstår deras calls.
Detta är ALLA ryssar jag hamnat med
Möter inte så många dryga Svenskar just i Dota men från den tid jag lägger ned i CS så håller jag med folket ovanstående. Dryga äckliga snorungar, anar att det är liknande i LoL eftersom både CS och LoL drar åt sig lite yngre publik.
Kan lova att de "ryssar" du stör dig på, är svenskar i 2/3 av fallen..garanterat.
Hoppas dom gör som i HoN och ger ryssarna egna servrar så man blir av med dom. Det var oerhört lyckat i HoN.
Lär de ens ut Engelska i Ryssland? Jag menar som typ i Sverige, eller något annat land.
Tycker mindre om passar mycket bättre in.