Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp - Köpa mobil (POLL)

Postat av Lukez den 15 Juli 2010, 22:15
8 kommentarer · 161 träffar
Tjenare FB!

Nu har jag jobbat en månad och får min lön om ca en vecka. Det jag får är runt 15.000:-. Jag hade tänkt köpa en ny mobil för det. Här är två alternativ jag har tänkt på och jag undrar vilket ni tror är bäst.

- Alternativ 1 : iPhone 4/3GS med telia/telenor abonnemang och ha kvar den "ruttna" telefonen jag har nu med comviq-kompis:

Som sagt, har tänkt köpa en iPhone 4 men jag gick in på pricerunner och såg att dom kostade runt 8.000:-, lixom halva lönen på en mobil bara "/. Fast det är nog dock värt efter, eller vad vet jag.

- Alternativ 2 : iPod Touch 32 G & en ny telefon. (ny = ny för mig)

Annars tänkte jag köpa en iPod Touch 32 G & en ny telefon istället. Tillsammans blir det typ runt 5.000:-

Telefonen jag ska köpa sånnafal, om jag ej köper iPhone 4/3GS: http://www.elgiganten.se/produ ct/mobil-tele-gps/mobiltelefon er/W995BLACKSF/sony-ericsson-w 995

Svara _ärligt_ i pollen vad ni tycker. Jag har jobbat hårt för mina 15.000, vore segt att slänga hälften av dom på en telefon imo...
_______________________ ___

EDIT: Oj glömde pollen hahahah xD aja...

Alternativ 1 eller
Alternativ 2?
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..