1
tatuering för familjen
Postat av Victor Fisk den 14 Juli 2010, 20:32
11 kommentarer · 421 träffar
Jo nu är det såhär att jag alltid velat ha en tatuering nu är det så att jag kanske kan dra och tjyv tatuera mig även om jag inte är 18, morsan kommer dock flippa ur så jag tänkte OM jag nu skulle göra det vill jag ha en som har med familjen att göra. Jag tänkte då att jag ska dra någon typ av symbol för alla i min familj och min polare, jag tänkte då såhär!
Mormor: Måleri saker
Morfar: Typ en laptop eller något tekniskt
Moster: Hästsko
Polaren: En skateboard eller en gura
Nu till problemet! Morsan är en ganska spridd person så det är svårt att hitta EN sak att tatuera för att hedra henne så jag undra då någon som vet någon klassisk symbol för morsa? OCH hur fan ska man få alla dessa saker att passa ihop?
**Kan även säga att polaren och jag varit polare sen vi var typ 2 och vi står jävligt nära varandra trots att vi bara träffas när jag är hos morföräldrarna.**
disk: Borde jag göra detta?
Mormor: Måleri saker
Morfar: Typ en laptop eller något tekniskt
Moster: Hästsko
Polaren: En skateboard eller en gura
Nu till problemet! Morsan är en ganska spridd person så det är svårt att hitta EN sak att tatuera för att hedra henne så jag undra då någon som vet någon klassisk symbol för morsa? OCH hur fan ska man få alla dessa saker att passa ihop?
**Kan även säga att polaren och jag varit polare sen vi var typ 2 och vi står jävligt nära varandra trots att vi bara träffas när jag är hos morföräldrarna.**
disk: Borde jag göra detta?
Bra idé?
32 personer har röstat