1
Svårast musik frågan på fb, Kolla hit!
Postat av frankan den 13 Juli 2010, 17:39
12 kommentarer · 188 träffar
Okej nu är det så här att jag skulle vilja få lite hjälp med att hitta igen en låt på Spotify!, är nämligen så att jag har inget minne av vad låten heter eller hur texten gick, var så att jag hörde den på en fest jag var på, är så att jag har lite minne kvar hur bilden ser ut som kommer upp när man spelar låten upp låten på Spotify!;
Var en mörkhyad kille med kavaj vit skjorta och så minns jag lite av en gul/guldig bakrund, han är ensam på bilden.
Enda som ligger kvar i minnet av låten är att det är i samma stil som jason derulo/lazze, minns hur vi sa att den vore den perfekta låten till att spela i bilen för det var sån skön bas i den.
Aja har du nån aning om vad den kan heta eller vem som sjunger den så vore det guld värt!
Den som lyckad lösa denna musik fråga får 10kg guld.
Tack på förhand.
Var en mörkhyad kille med kavaj vit skjorta och så minns jag lite av en gul/guldig bakrund, han är ensam på bilden.
Enda som ligger kvar i minnet av låten är att det är i samma stil som jason derulo/lazze, minns hur vi sa att den vore den perfekta låten till att spela i bilen för det var sån skön bas i den.
Aja har du nån aning om vad den kan heta eller vem som sjunger den så vore det guld värt!
Den som lyckad lösa denna musik fråga får 10kg guld.
Tack på förhand.