Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kompis har bajsat och spytt ner toan

Postat av -Splatt- den 12 Juli 2010, 21:02
8 kommentarer · 271 träffar
Som rubriken säger, min kompis har bajsat och spytt ner hela vår gemensamma toalett. Det luktar precis lika illa som det låter..

Vi va ute ett gäng och tog uppenbarligen ett helrör för mycket..

För att ni ska få ett grepp av situationen.

Jag kom hem och hittade en kompis liggandes i trapphuset eftersom han lånade ut sin nyckel till bajskungen. I ALLA FALL. Jag låser upp dörren och vi går in och känner att de luktar lite väl mycket Norge inne i lägenheten..Vii förstår så klart direkt att någonting är fel. Vi öppnar toadörren och ser vår vän aka bajskungen liggandens i badkaret med kranen på samtidigt som han sprutar vatten in i sin mun. Vi frågar så klart vad han håller på med och om han är helt jävla efterbliven..han svarar inte.. Vi kollar runt och ser att det är bajs i toan och på golvet hela vägen till badkaret.

Nu är frågan, hur ska vi lösa den här situationen? Ska man skämta med honom om det? Vad är era tips på hur man bäst löser situationen?

Btw, lägger upp bilder på BK (bajskungen) i action om några timmar då ja nyktrat till och landat,..

http://sv.tinypic.com/r/2i7sk0 3/3
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..