Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde jag rätt?

Postat av :DDD den 11 Juli 2010, 21:29
13 kommentarer · 188 träffar
Tjena.

För lite mindre än ett år sedan träffade jag en brud på fest, vi gick på samma skola innan, jag började prata med hon för att hon var ledsen och hade strulat med en annan när hon redan hade pojkvän.
En vecka efter dumpade jag min dåvarande flickvän, sen ca 2 månader efter dumpade denna tjejen sin pojkvän.
Blev störtkär i henne på den festen, vilket som slutade i skit.
Kan säga såhär, vi var verkligen på g runt nyår & då var vi på olika fester, någon hade tagit min telefon och skrivit grejer som "fan vad vi ska knulla inatt" osv.
Men hade inte märkt det och fick senare sms på kvällen där hon skrev förlåt, hon skickade det flera gånger utan att säga vad det var. Iaf så slutade den kvällen med att jag var förbannad på allt & alla för hon inte ville berätta. Men hon hade iaf strulat med en annan, jag förlät henne.

ca 1 månad efter, i början av feburari blev vi tsm, det gick inte ens 2 månader förens hon var otrogen mot mig. Jag förlät henne igen :S
Men grejen är den att jag fick en massa tankar att hon kunde gå bak ryggen på mig hur mkt som helst utan att jag fick reda på det, för jag fick inte reda på det från henne utan en polare som var på festen.

Men vi försökte igen och efter 3 månader så sa jag att det inte funkade, dumpade henne.
Trodde den tanken skulle komma ifrån mitt huvud att hon var otrogen mot mig, så äcklande imo.
Men det funkade inte, och vi bråkade en gång ca 1 månad eller något efter och slutade med att jag skrev "jag ska aldrig mer besvära dig, hejdå"

jag har inte pratat med henne sedan dess, var dock inte längesen jag sa detta till henne (3 veckor)

gjorde jag rätt? för jag har inte den tanken alls lika mycket längre,

vad tycker ni?

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..