Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Uttråkad!

Postat av Blastox den 11 Juli 2010, 19:37
5 kommentarer · 185 träffar
Okej, jag har inte mycket o göra längre, polarna drar o badar 24/7 och jag orkar inte hänga på hela tiden och speldatorn fryser fast jämt o ständigt så jag har typ inget o göra!

Men funderade på lite snabba tillfälliga lösningar till att hålla datorn vid liv iaf 2-3 timmar, problemet jag har är att Hårddisken upphettas något otroligt så jag behöver någon tillfällig nedkylning för att den ska hålla sig lite.. Har testat med öppen burk + mini fläkt men det verkar inte fungera och nu fick jag den tokiga iden att ta ut ett isblock från frysen o lägga precis under hddn så att den kyls ned så, nu funderar jag bara på en grej.. hur stor är risken att datorn förstörs.. -.-'

Jag kommer inte på någon annan lösning, detta är bara tillfälligt tills jag skaffar en ny dator.

Side Question: har ju fortfarande ps2an men har ni något tips på nåt spel som man kan spela flera timmar i sträck, funderar på att testa Final Fantasy men har ingen aning om vilken version som är bäst
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..