Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorhjälp tack!

Postat av NVMDUDE den 11 Juli 2010, 19:22
8 kommentarer · 270 träffar
Tjenare!

Det är så att min dator krånglar lite just nu, den är för tillfället helt inkapabel att spela spel, kolla på film eller något liknande som belastar datorn, liksom sätter jag igång ett spel så fryser skärmen och windows ser lite mysko ut, lite halv brun/oranga färger utspridda över skärmen. Sedan så stannar den helt så, eller så startar den om.

Jag har provat i princip allt jag kan komma på för att fixa det, systemåterställning, drivrutiner till grafikkortet som jag då har senaste, och till sist så blev jag tvungen att formatera, men problemet kvarstod. Och ibland är det till och med så att när jag startar upp datorn då ''manufacturer loggan'' kommer upp så är den helt messed up, och då vägrar windows starta -.-

Misstänker att mitt grafikkort glappar eller något, men hoppas verkligen inte det.

Hjälp mig tack, uppskattas verkligen!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..