Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En mot alla, alla mot en [LEK]

Postat av gredgerinho den 10 Juli 2010, 17:36
44 kommentarer · 497 träffar
Tjena! Tänkte dra igång en liten lek nu på fb :) Den kommer säkert bli fail som alla andra lekar, men man måste ju iaf försöka :D

Som ni kan se i topic går leken ut på att det är en person mot hela fb. Hur det ska gå till är så här:

Den som är "en" ska komma före till en viss kommentar än "alla". Jag nu ska försöka bli kommentar #20 och ni ska se till att jag inte blir det, genom att också försöka bli den tjugonde kommentaren. Om jag blir den tjugonde kommentaren fortsätter spelet likadant till den fyrtionde kommentaren, dvs. #40.

Om nu någon skulle hinna före mig till #20 är det den som blir "en" och ska då komma till #40 före alla andra.

Regler:

*There are no rules lol.

Det var allt för nu, kanske lägger till fler regler senare.

Och för att detta inte ska bli en spamtråd så har jag tänkt ut en diskussion som man kan ha under hela tråden. Om någon vill bidra och starta en egen diskussion går det också bra.

Diskussion: Vilka kommer du rösta på i valet? Varför? Vad anser du vara bra med just det partiet?

0-20 Jag: Förlorade :(

20-40 Jerkanftw: Förlorade :(

40-60 ??:

Kommer denna lek bli fail eller spåra ur?

47 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..