Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ont i handleden

Postat av Owlarens den 9 Juli 2010, 20:08
11 kommentarer · 202 träffar
Tja!
Har nu haft ont i min vänstra handled sen över 3 månader tillbaka.. Hände när jag ramlade med min moppe i låg fart, tog emot med handen, smärtan kom inte förrens en stund efter händelsen, kunde knappt röra den då.. Trodde nästan den var bruten. Men de har blivit bättre med tiden, har varit o kollat den, samt röntgat den.. Ingen skalettskada var de iaf, dom påstod att de var ngn broskbildning. Men liksom, de vill inte läka känns de som.. Kan inte böja den uppåt alls lika mycket som min högra handled. Så kan ej göra armövningar, bänkpress o dylikt.. smärta uppstår!
Vet inte om jag ska ta kontakt med doktorn igen.. Eller om de läker av sig själv, läste att brosk kan ta tid att läka. Men liksom, är trött på detta!

Någon som varit med om samma problem? Eller som kanske vet vad som kan vara fel, samt hur de kan läkas?

Tacksam för svar!
Ha de fint, tjao.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..