Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Min polare dödade min katt

Postat av Micke_Polo den 9 Juli 2010, 19:26
95 kommentarer · 2 543 träffar
Fyfan, är i djup sorg för stunden... För ca 2 Timmar sen var jag med en polare, vi var hemma hos han och tog det lungt, satt och kollade på film, och sånt. Efter ca halva filmen orkade vi inte se på den längre, så vi bestämde oss för att gå till mig och spela FIFA. Allt gick bra, och vi tog det lungt. Jag sa åt min kompis att hämta lite chips och dricka. Efter ca 2 minuter hör jag ett duns från köket, och så hör jag min kompis ropa "Det är lungt, det var bara växten som ramlade."

Min kompis verkade lite skakig, jag frågade vad det var. Han sa att han bara mådde lite dåligt. Efter kanske 30 minuter skulle han gå hem.. Redan? frågade jag. För vi hade spelat FIFA hos mig många gånger, och då hade han inte varit så där stel som han va nu. Och inte gått hem efter ca 25 minuter. Han skyndade sig hem. Jag satt kvar och spelade, ensam helt ensam. Eftersom Mamma var i Täby (Bor i Åkersberga, bor hemma, är bara 17) Så det var inte så långt borta, men hon ska komma hem vid 21.00. Vet inte vad jag ska säga. Nu till det som hände, iallafall. Efter 30 minuter när polaren hade gått hem så gick jag till köket, Kaktusen hade ramlat på katten vid huvet, och det var massa taggar i ansiktet på katten (Som förövrigt gillade att ligga vid elementet, (under fönsterbrädan). Där låg den och lät lågt. Visste inte vad jag ska säga till mamma nu i skrivande stund. Har panik, ni undrar säkert. Varför gör jag en tråd på fragbite. Men är i chock och vet verkligen inte vad jag ska säga till mamma, vi älskade katten. FYFAN, R.i.p. Den var alltid så snäll. Har försökt få tag på polaren, han svarar inte... Obs: Förlåt för lite information i skrivningen, skrev snabbt och jag är i chock. Så skriver dåligt nu.

EDIT: Mamma kom hem vid 01,30 någon gång. Har inte sovit mycket inatt. Vi åkte till djursjukhuset, jag visste inte ens vad jag gjorde. Allt kändes som en dröm. Jag förstår inte. Jag har ring min kompis ytterligare några gånger. Inget svar... Dom sa att det inte var kaktusen som dödade katten, även om det inte gick å få ut taggarna :(. :'(. Vila i frid pepsi
Föregående tråd
Nästa tråd

95 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 95 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..