Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

jag är semi-elit

Postat av bengtdenstore den 8 Juli 2010, 15:47
242 kommentarer · 1 654 träffar
Tjena jag har lirat cs 1.6 i 4 år nu, men har lirat seriöst i 1 år.
När jag lirar med mina polare som är High så känner jag att jag är så jävla mycket bättre än dem. Vi möter för det mesta High klaner och jag topfragar alltid, även när vi möter semi-eliter så pangar jag hårdast. Det är så att jag vill kunna försörja mig på att spela cs och åka världen runt för att lira turneringar. Men mina polare är för dåliga för att jag ska kunnna fortsätta växa. Jag har även sökt andra klaner men även dem är för dåliga för mig.

Så jag undrar hur jag ska göra för att gaming organisationer ska få upp ögonen för mig. Så att jag blir intagen i en bra klan. Någon som vet någon organisation som söker en femte eller sjätte extraspelare. Om det är så, hur kontaktar jag dem?

Jag vet att jag är bättre än alla er andra på fragbite förutom dem som redan är eliter. Så om ni vill mötas på 1on1 eller 5on5 så skicka PM.

242 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 242 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..