Min lillebror snor min dator?!
CHACHAFRAGBITE
Kom hem tidigt från jobbet idag, tänker att jag ska gå upp på mitt rum och se en film eller något. Så när jag kommer upp är datorn inte där. Hm. Wtf liksom.
Går runt och kollar där jag brukar sitta med den (har laptop, höhö) och så ser jag att min lillebror sitter med den i hans rum och spelar något jävla skitspel. Jag lackar, tar datorn och går tillbaks till mitt rum. Kollar igenom vad han har gjort, och han har suttit och kollat porr (redtube, fan, han har ingen stil han!) och laddat ner sina jävla CoD-spel för att spela när jag inte är hemma. Hur fan han nu ska lyckas med det får jag väl undra, är ganska svårt att se en mapp i Program Files(x86) om vi säger så.
Jag undrar vad fan jag ska göra? Jag går inte direkt med på att han pillar med min dator (spela på ditt xbox snorunge) när han själv är så egoistisk att han knappt lånar en tia till bussen ibland.
Har inte berättat för föräldrar, tänkte höra vad ni har för tips först! Shoot!
Jag är 18 och han är 13, fyller 14 nästa månad.
Hur svårt kan det vara?
Hur svårt kan det vara?
Grabben kommer få skuldkänslor
Om han har någon moral i kroppen kommer han få skuldkänslor =)
Om inte annat är du en fjolla som inte kan sätta lite respekt i din bror när du är 18 och han 13 vafan? Lås dörren till ditt rum om inte annat och ha nyckeln i din nyckelknippa..
Smäll till ungjäveln och säg att om du tankar saker till min dator eller porrsurfar igen så ska jag piska dig med en jävla stålvajer!
.
1. gå till pojken
2. berätta för pojken hur du vill ha det/slå honom
3. ta dator
4. sätt lösenord på skiten'
5. Klart!
6. Har du problem? Maila: info@ring-polia.se
Hoppas det hjälpte 18år över inet, 13 irl