Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min lillebror snor min dator?!

Postat av gof den 7 Juli 2010, 11:49
28 kommentarer · 260 träffar
CHACHAFRAGBITE

Kom hem tidigt från jobbet idag, tänker att jag ska gå upp på mitt rum och se en film eller något. Så när jag kommer upp är datorn inte där. Hm. Wtf liksom.

Går runt och kollar där jag brukar sitta med den (har laptop, höhö) och så ser jag att min lillebror sitter med den i hans rum och spelar något jävla skitspel. Jag lackar, tar datorn och går tillbaks till mitt rum. Kollar igenom vad han har gjort, och han har suttit och kollat porr (redtube, fan, han har ingen stil han!) och laddat ner sina jävla CoD-spel för att spela när jag inte är hemma. Hur fan han nu ska lyckas med det får jag väl undra, är ganska svårt att se en mapp i Program Files(x86) om vi säger så.

Jag undrar vad fan jag ska göra? Jag går inte direkt med på att han pillar med min dator (spela på ditt xbox snorunge) när han själv är så egoistisk att han knappt lånar en tia till bussen ibland.

Har inte berättat för föräldrar, tänkte höra vad ni har för tips först! Shoot!

Jag är 18 och han är 13, fyller 14 nästa månad.
Uppdatering skriven 3 Juli 2014, 14:20
ta bort tråd pls

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar