1
Vad ska jag göra? tröttnar på tjejer
Postat av TampongManneN den 6 Juli 2010, 03:04
6 kommentarer · 157 träffar
Under ett tag, ville jag ha ett förhållande. Men blev dissad 2 gånger, och tänkte kommer väl bli en 3 gång. Det blir att jag kämpar för denna tjejen, sen när jag får henne, har jag tröttnat på henne, inte tröttnat, men det jag kämpa för var det roliga, sen blir jag tråkig, för det jag jaga är redan i mina händer, kan göra vad jag vill med det, så dem tröttnar och gör slut, det är mitt egna fel.
Mina dagar senaste månaden, har varit allt från kollat vm och supit, sedan träffat lite folk, som avslutar med att jag har varit med 5 tjejer, till 12 st, på mindre än 3 månader.
Tycker det jag gör, är fel, men även rätt. Av dessa 8 tjejer jag har träffat, så har 3 st gått med på att vara kk's är helt ok, medan dem andra har blivit kär i mig, så jag har sårat dem. Känner mig sjukt elakt i efterhand, men kan inte hjälpa det.
Har nån samma problem? vad gjorde ni?
Liksom, dra på en brud sen dra är inget jag egentligen vill, men jag ser det som bästa utväg.
Mina dagar senaste månaden, har varit allt från kollat vm och supit, sedan träffat lite folk, som avslutar med att jag har varit med 5 tjejer, till 12 st, på mindre än 3 månader.
Tycker det jag gör, är fel, men även rätt. Av dessa 8 tjejer jag har träffat, så har 3 st gått med på att vara kk's är helt ok, medan dem andra har blivit kär i mig, så jag har sårat dem. Känner mig sjukt elakt i efterhand, men kan inte hjälpa det.
Har nån samma problem? vad gjorde ni?
Liksom, dra på en brud sen dra är inget jag egentligen vill, men jag ser det som bästa utväg.