Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hon är galen ? (kåt)

Postat av LÅST KONTO 236502 den 5 Juli 2010, 23:52
49 kommentarer · 848 träffar
TJA, Fb har lite beslutsångest så jag vänder mig till er om en sak som hände mig för 2 dagar sen.

Jo, såhär är det för 2 dagar sen så hade min by den årliga festen med öltält och hög musik som dunkar i hela samhället, men denna fest var inte sig likt de andra. Den här gången var det något speciellt, hela byn gungade och alla var fulla som troll utom jag (a)

Jag ville hålla mig på det torra pga incidenter som hade hänt året innan ...

Det var fullt med folk så man kunde knappt haila åt sina vänner för då hade man smällt till någon.
Men i denna massan så fick jag panikångest och försökte hitta luckor som jag kunde slingra mig in i, plötsligt ser jag en raksträcka ut mot det fria.
Jag börjar springa, kändes som om jag hade stannat kvar så hade jag svimmat.

Men när jag nästan var ute ur denna jätte klunga så sprang jag rätt på en tjej som jag aldrig sett förut.
Som tur var så skadades hon inte men man har ju reflexer så direkt så börjar man fråga om hur det gick och att man ber om ursäkt.

Men jag vet inte vad hon hade för reflexer i sin hjärna, men jag vet inte om dom kan vara normala när man har blivit ner sprungen.

Jag - Ojj, ursäkta, hur gick det ? det var inte med mening.
Hon - Jo det gick bra, Kan jag få ditt nummer ?

I denna stund så visste jag inte vad jag skulle göra så jag började langa mina siffror till henne som knappade in att i mobilen.

och i nästa stund ger hon mig en kram och går, försökte dock inte följa efter henne. Men detta var ju bara början för senare den kvällen så skriver hon en massa skumma sms till mig som jag nästan blir rädd för.

Att man kan bli så kär i första ögonkastet visste jag inte men hon värkar helt galen i mig trots att vi bara möttes några sekunder, själv är jag den typen som bara glider runt men hon värkar ta detta väldigt seriöst, som om vi hade dejtat varandra i månader.

Så nu har hon börjat skicka massa om man kan kalla det så "sexsms" till mig :o

Tex: "Kom sweety, jag vill mysa med dej nu ! Jag är oskuld så kom

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..