Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ännu ett tjejproblem

Postat av aspire9333 den 5 Juli 2010, 20:34
23 kommentarer · 274 träffar
Okej såhär ligger det till

Jag bråkar med mitt ragg jag är riktigt djupt kär i, Hon vet om det och hon har känslor tillbaka.

Själva grejjen !!!
Vi var på fest och runt 11 snåret sådär så kommer en kompis fram och kramar mig. Jag ser att hon tuggar tuggummi och frågar, Får man ett tuggummi eller ?
Hon sa ja och gav mig en puss och typ "Tryckte" in det i munnen på mig med tungan, Folk såg det här och sade det till min finaste tjej..

Hon VÄGRAR ge mig någon respons på att förlåta eller icke förlåta. Men jag har sagt att mina känslor för henne är obeskrivliga och att det inte var jag som liksom tog initiativet och började strula, DIREKT när jag märkte vad som pågick när hon körde in tungan i min mun drog jag mig tillbaka (var full)

Jag har gått runt i 2 dagar med en stor klump i magen och kan inte tänka på annat, Har även sagt detta till tjejen men hon säger bara ";S Vad ska jag säga ?"

Hur i helskotta ska jag ta mig till för att hon ska ge mig en andra chans.. Hon har sagt många gånger till mig att jag inte är som alla andra och att jag är speciell. Då borde jag vara värd en ursäkt ?

Alla jag pratat med säger att jag är värd bättre än henne men det är henne jag vill ha och hon är så grymt fin..

Häromdan fick jag ett sms "Im yours, puss"
Det är de värsta, Det var 2 dagar innan situationen hände som jag fick smset av henne, Och nu vägrar hon ge mig respons på min fråga:S Strulet höll på i MAX 5 sekunder vilket jag tycker man inte hinner så långt på men men..

Diskk.. Alla säger att jag är så snäll och gullig mot henne och även hon säger det. Är jag värd en andra chans ?

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..