Hej det är så att jag har ett xbox 360 som är flashat, men nu vill jag börja lira online på xbox live. men frågan är om jag kan göra det? om jag tex köper ett original spel till det och kör online eller bannar dom mig då? eftersom det är flashat. måste jag ha ett original xbox för att kunna lira online? nån som vet vill veta.
Tack å hej. skit i stavningen.
Kör igenom dina spel i abg360, är dom okej, patcha dom till SS2 och sen bränner du ut dom. Och walla, chansen att du är bannad är nu ännu mindre.
Go nuts.
och om jag blir bannad är det bara för online eller offline å?
* Gör ny avatar
* lira INTE brända spel på den
* köp live på den avataren
* köp spel o lira online utan att du blir bannad
Lycka till
eller är det lika bra att tanka ner spelet jag vill spela och testa det online? kan nån säga vart och vad jag ska skaffa för version och sånt ? jag kan inget om det här med xbox vill gärna lära mig
#13 vem orkar tratta sig med att lira offline spel?
#14 Ja fy fan för kostnader. Tänk om jag betalat för min mat lol. Så mycket det hade kostat. Eller bensinen jag kör min bil i.
Sen köpa elektronik, ärlig? Skojar du?! Det blir ju skitdyrt!
hahahah ja tänk om man betalat för saker :D:D:D
#12 Vem säger att man behöver spela offline bara för man flashat?
Frågan är ju VARFÖR man skulle betala ungefär 699:- x 40 för spel när man lika gärna kan få dem för 20:- styck? (vad skivan kostar)
#18 Som sagt, varför betala för något när man kan ta det gratis? Jävla hyckleri att inte kalla det stöld, för det är precis vad det är. Sen håller jag med om att det är alldeles för dyrt.
Nu har jag ett vanlig xbox. Funderar på att flasha igen...
OnT: Ja du kan lira online med dina spel, köpta eller brända. Men jag tror att du redan är bannad eftersom du troligtvis inte var försiktig när du skaffade dessa brända spel du har nu (om du har några). Annars så skaffa spelen efter release och kolla alltid i ABGX360. Komihåg, har du redan kört några brända spel och inte kört online kan du redan vara bannad.
Däremot är det inget bra argument för att rättfärdiga piratkopiering.
och jag har haft mitt i 2 år nu tror jag :/ går det att unflasha så man köper spel som normalt och kan spela online utan att vara orolig?