Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drömtjejen...

Postat av KODSMEDEN den 5 Juli 2010, 15:01
40 kommentarer · 251 träffar
Tja Fragbite.

Jag ska försöka hålla mig kortfattat för ert behag.

Inatt drömde jag en rätt så random dröm om att jag skulle på fotbollsläger som även var blandat med lite fester osv, drömmen var som sagt udda. Alla deltagare på lägret fick varsin tränare och min tränare visade sig vara en tjej i min ålder, jag fick genast kontakt med denna tjej och för att sammanfatta dem scener som kommer ihåg i drömmen så blev jag tillsammans med denna flicka var fruktansvärt lycklig.

När jag sedan vaknar och inser att inget av detta har hänt får jag ångest och vill bara somna för att drömma vidare. Detta misslyckas och jag har tragiskt nog tänkt på detta hela dagen.

Det som också känns skumt är att jag har flickvän men det är inte hon i drömmen, känner mig faktiskt längre ifrån henne nu efter detta.

Poängen med tråden är att jag undrar om min hjärna helt enkelt satte ihop ett (enligt mig) perfekt ansikte och personlighet som sedan resulterar i denna drömtjej eller måste jag ha sett henne någon gång i den riktiga världen?

**Detta har ingenting med sex att göra då detta inte var med i drömmen, utan det var rena känslor typ =(**

Ni kan ju även tala om ifall ni också har haft en dröm som ni verkligen skulle vilja fortsätta leva i!

(Blev inte så kortfattat ändå, ber om ursäkt för detta.)

Edit: Har satt mig för att plöja igenom skolkatalogen nu, kan fan inte hålla mig=)
Jag ska gå sista året på gymnasiet förövrigt.
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar