1
LBS Gymnasieintagning :S
Postat av Veasel den 5 Juli 2010, 14:28
12 kommentarer · 252 träffar
Nu börjar jag bli extremt jävla orolig här. Problemet är så att jag har ansökt till LBS och inte fått nåt definitivt intagning ännu och jag vet inte om de är för att dem skickar ut sina intagningar väldigt sent? Vilket ja börjar tro inte är fallet.
Jag har redan fått svar från mitt andra-handsval och eftersom att ja som nu söker till LBS som är i en annan kommun står de då på indranet att de prövar av ett annat kansli. Problem nr 2 är att jag nyligen bytt adress så kan de ha blviit fel med posten?
Skulle hjälpa som fan om nån som sökt till LBS kan berätta om dem fått eller då inte fått definitiv intagning och alla råd uppskattas.
Peace och srry för wall of text ;)
Jag har redan fått svar från mitt andra-handsval och eftersom att ja som nu söker till LBS som är i en annan kommun står de då på indranet att de prövar av ett annat kansli. Problem nr 2 är att jag nyligen bytt adress så kan de ha blviit fel med posten?
Skulle hjälpa som fan om nån som sökt till LBS kan berätta om dem fått eller då inte fått definitiv intagning och alla råd uppskattas.
Peace och srry för wall of text ;)