Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tips på vad man kan hitta på med polare?

Postat av Ruze den 4 Juli 2010, 23:38
25 kommentarer · 637 träffar
Jag fick inget sommarjobb och de fick inte fyra av mina kompisar heller. Jag vill försöka vara ute så mycket som möjligt nu under sommaren då jag satt inne rätt så mycket under vintern pga av skola, snön, wow. Men grejen är att mina fyra kompisar vill knappt göra någonting på dagarna. Så här långt på sommarlovet har vi gjort: fotboll nästan varje dag, vi har suttit och snackat en gång och dragit en pizza, drog in till stan när Victoria och Daniel gifte sig.

Jag tycker inte det är kul att lira fotboll 2-3 timmar varje dag på ett sommarlov.. jag vill göra andra saker! Men de vill/orkar inte.

T ex igår och idag har de varit 30 grader (nästan iallafall :D) och varje normal människa vill ju då vara ute, dra och bada eller sola eller något liknande, men nä, inte mina polare.

Är i princip bara fotboll vi gör.. allt annat vill de inte göra. T ex imorgon, det lär ju bli en varm dag som idag. Då vill jag dra och bada, vara ute bara. Så frågar man de fyra polarna som är hemma om de vill hitta på något: Då får man som svar 'kanske, 'som vad?'. Ja, som ni ser så är mina polare 'inte' normala eftersom de inte vill vara ute..

T ex så imorgon tänkte jag och en kompis dra till ett gammalt militärfält som ligger kanske 2km från där vi bor. Det är ju lite tråkigt att dra dit bara två stycken så då frågade jag en kompis om han vill hänga med dit, då svarar han att han inte vill, att han inte orkar. Så han väljer att sitta inne framför datorn istället för att vara med oss ute...

Jag venne, så trött på dem. Skrev att han var en datornörd som borde söka hjälp ifall han väljer datorn>polare.

Har ni tips på vad man kan göra med kompisar? Att t ex sola ute hos en kompis under eftermiddagen, är de normalt eller >bögigt?

Om vi tänker att jag + 3 polare kör fotboll imorrn tex, så blir de alltid att vi kör 2 timmar, sen drar man hem till sig och är för sig själv. Vad kan man hitta på efter man kört fotboll?

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..