Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moped + pengaproblem

Postat av messiah2003 den 4 Juli 2010, 19:57
55 kommentarer · 176 träffar
Tja Fragbite! Ska nu köpa moped, föräldrarna betalar körkort + försäkring men jag köper mopeden själv. Grejen är att just nu har jag bara 5.8k och vill inte köpa kines-skit.

Så nu till frågan. Eftersom att jag vill ha pengar att använda på sommarlovet så ska jag sälja något av dessa tre.

Xbox 360 + 6-7spel och 2st kontroller.

Nintendo Wii - 3-4spel och 1st kontroll

Wow acc - 2st level 80's, resto/enh shammy med 5.5k gs + mage med 5.8k gs och 11/12achiv i 25-man + några hc bossar.

Vill helst inte sälja mitt wow acc eftersom att jag är sjukt kåt på Cataclysm. Men vill gärna ha era åsikter.

Tack på Förhand // Snoppskaft1

EDIT: Bör nämnas att jag knappt rört mitt Nintendo Wii och att jag har Ring of Death på mitt 360 (men ska skickas in eftersom att det är 3års garanti på Ring of Death)

EDIT: Någon som vet vem som får böter om jag skjutsar någon som inte har hjälm medans jag har det? Enda jag hitta var: ''Både förare och passagerare måste använda hjälm. Straffet för att skjutsa ochinte använda hjälm är böter.'' V

Vilket inte säger mig så mycket med tanke på att de inte nämner vem som inte använder hjälm.

Vad ska säljas?

120 personer har röstat

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..