Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jehovas vittnen.. omg

Postat av cringeskitsida den 3 Juli 2010, 23:28
15 kommentarer · 229 träffar
Aja, hojj alla 30 oslakare. Vad är det första som händer när man är ensam hemma, vaknat vid 14:00 en fin sommardag på en lördag? Jo att jehovas vittnen knackar på dörren. Två korta klappmongo-fula killar med hästsvans, man liksom okej ? Dom börjar tjata om att vi kommer att förintas och alla människor som valt att inte följa Jehova Guds principer med den. Jag började speeda ut några fina kommentarer till deras påstående: Måste ni komma hit kl 14:00 på dagen och knacka på när jag just har vaknat ? (stod just då med bara kalsonger;) ) '' Men hur skulle vi veta att du sov?''

jag: jamen om nu gud finns, varför sa han det inte till er då? att jag sov. Och att ni kunde komma om typ.. aldrig ?

Så stod dom och kollade på mig i typ två minuter utan att säga något? Och sedan drämmer jag igen dörren framför deras näsor.
Som jag hoppades på så gick dom därifrån. Men efter kanske.. 20min så ser jag dom komma igen, men inte två stycken nu, utan dom var 3, fast med en tjock ful tjej med sig :S hade datorn och skrivaren på osv, så jag sprang till den, skrev ut en bild på djävulen , skyndade mig ut och satte den på dörren innan dom såg. lol vilka jävla miner dom hade när dom kom till min dörr. Tror inte dom vill komma igen efter detta hahahaha.

Berätta om du har vart med om ngt roligt med jehovas vittnen osv;)

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..