Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Din religiösa ställning? *Poll*

Postat av fkej den 3 Juli 2010, 02:03
80 kommentarer · 248 träffar
Hej fb.

Såg nån tråd här nyligen på forumet som handlade om religion och att återfödas. Och nej, den var faktiskt inte skapad av Snilleblirre (dock är han väl kristen och inte hindu).

Anyhow, det finns en del religioner som har som budskap att när man som person dör, så blir man nyfödd återigen. Jag själv har aldrig varit särskilt religiös av mig. Men hur fan skulle det fungera isåfall?

Titta på jordens befolkning. Den ökar ständigt. Det är så uppenbart att det faktiskt känns larvigt att ens ta upp ämnet enligt mig. För att inte tala om hinduernas "Karma" där det finaste och mest värdefulla du kan bli i nästa liv är en ko.

Men efter att ha diskuterat med många andra personer som däremot tycker tvärtom som mig så tänkte jag bara se lite statistik här på fragbite. Antar att jättemånga p12:or som har sommarlov och är fett k00la 02:03 @ night kommer att svara oseriöst i den.

Jag gör ett försök ändå. Kul om folk svarar ärligt.

Ähm, Öm tuttsaft, Kanin Krister

Eder evigt tillgivne,
fkej.

Vad är din religiösa ställning?

379 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

80 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 80 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..