Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tidsfördriv = Nytt spel[PS2]

Postat av Blastox den 2 Juli 2010, 20:22
16 kommentarer · 143 träffar
tjena, sitter här och är röd som en kräfta så jag tänkte stanna hemma ett par dar tills de lugnat ned sig, eftersom det är tråkigt att bara ligga i sängen eller starta om datorn efter 2 timmar (gammal skitdator). så tog jag tbanan till närmsta EB games/ Game butik och kollade på massa ps2 spel men kunde inte bestämma mig...

De i game butiken fattade knappt något(vikarier..) och killen på EB games föreslog att jag skulle lira Kingdom Hearts 1 + 2 när jag frågade om han kände till några bra krigsspel..

Jag sitter o funderar på dessa:
Resident Evil 4.
Medal Of Honor - Rising Sun
Medal Of Honor - Pacific Assault
Call Of Duty 2 - Big Red One
Call Of Duty 3
Dynasty Warriors 3
God Of War 2
Killzone

de är bara det få som jag fick se i båda butikerna, ps2 spelen är så himla billiga nu så passar på att skaffa hem minst 1, 2 att fördriva tiden med.

Har ni förslag på andra spel som inte finns med i listen så go ahead, jag är sugen på krigsspel, Rpg spel etc, FPSRPG, Allt i world of warcraft liknande till ww2

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..