Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Videora iPhone 3G-problem

Postat av Manhood den 2 Juli 2010, 10:24
5 kommentarer · 306 träffar
Hallå där sötisar.
Videora iPhone Converter har inte funkat för mig i snart ett år och jag känner nu att jag vill ta itu med detta, programmet konverterar mina filmer men jag får upp ett felmeddelande vid 99-100% som säger att filmen inte kunde läggas in i iTunes, manuellt funkar det inte heller.
Filen hamnar alltså i mappen jag satt den i men jag kan inte få över den till iTunes.
Jag misstänker att jag kanske har några inställningar fel men kan inte hitta några rekommenderade inställningar på nätet. Därför vänder jag mig till er. Här är mina settings:

ENCODING:
Device: iPhone 3G
Profile: H.264 480x320 768kbps Stereo/128kbps

Automation Settings:
Inte ikryssad.
Ingen mapp vald i "Folder to Check".

CONVERTER:
Output Directory: (En mapp som ligger i mina dokument vid namn "Filmer till iPhone".)
Device: iPhone 3G
Profile: H.264 480x320 768kbps Stereo/128kbps
Device Directory: Ej ifylld (Vet inte riktigt vad detta är?)
CPU Usage: Normal
Add Converted Videos to iTunes Library: CHECK
Download Settings: "Filmer till iPhone"

PSP Settings:
Firmware Version: 4.00
Video Number: 2000

Många av sakerna förstår jag inte mig riktigt på men allting funkade förut, utan att jag ändrade några inställningar så slutade den att funka. Det är säkert något jag har missuppfattat i settings eller något men jag ändrade ju inte något förut...

"Help me Fragbite, you're my only hope."
/Manhood

Använder du Videora till din iPod/iPhone? Om inte, vilket program?

1 personer har röstat

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..