Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

inet funkar ej till min laptop

Postat av caroline96 den 2 Juli 2010, 00:30
0 kommentarer · 89 träffar
Tjena fragbite!
Det är såhär at jag har formaterat min laptop pga prestandan var väldigt lågt så datorn arbetade väldigt slött.
Jag använder windows vista och struntade i att göra systemåterställning med recovery skiva utan körde direkt genom F11 osv. Allt gick som det skulle tills momentet när allt var klart och det var dags att gå in i internet och rusta datorn med alla slags pogram men dock gav jag märken till att det inte gick att starta internet. Satt flera timmar och försökte klura ut det med massor med olika metoder men inget hjälpte.

Vad jag tror så är det nätverkskortet som är problemet som stökar med drivrutin. Sökte efter uppdatering på datorn men hade den senaste enligt laptopen. Så frågan är vad jag ska ta mig väga för att lösa detta problemet och behöver jag uppdatera drivrutin och vart får jag tag i att eller är det något annat problem?
Har kollat på HP:s hemsida och hittade inga drivrutiner för nätverkskort, endast för trådlöst.
Snälla hjälp mig FB! :D

Tack i förhand! :>

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..