Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

vågar man köpa en fleshlight ??

Postat av vaileth den 2 Juli 2010, 00:25
129 kommentarer · 11 469 träffar
Vill ha en fleshlight men vågar man bara gå in i butiken och köpa det?

Fan tror inte jag vågar alltså.. fan va pinsamt vill så gärna ha en sån! nån som kan gå in o köpa det åt mig ?

FOLLOW-UP. (STAVFEL BJUDS)

Sorry! Här kommer jag igen med en follow-up. Lite sen med den men har haft fullt upp :)
Vi skulle till lustgården som butiken hette men dom hade gjort om det till en bok affär! Helvete också.. så vi fick dra till teknik magasinet och köpa den där.. Den kostade 600:- mindre där konstigt nog(?)
vi gick in.. Och tog en sån där magasin och hittade fleshlighten, gick fram till kassan och pekade på den och sa.. " Den där tack.." Dom sa.. okej. Och tog upp den, Jag sa Kan ni göra den till en present och skriva Till robin? Då svarade dom nej. jag bara okej.. "Fan".. haha. sen så frågade jag varför produkten kostar tusen men här 400?!.. dom svarade mig, "du kan köpa den för tusen om du vill(Ha ha)" fick skratta med dom men det VA INTE KUL.
När jag skulle dra så skämde anton ut mig genom att säga.. NÄ MEN SKA DU KNULLA DEN DÄR??.. så jag försökte knuffa ut anton så vi kunde dra oss vidare men han i kassan ba.. DU! Så jag vände mig om, han ba vill du ha kvitto?? jag svarade bara nej tack och stack.

Och så ni vet.. Fleshlighten är fan nästan som en äkta fitta! Suget och allting kändes så jävla äkta .. men såklart inget tar en riktig äkta fitta men så långt som en fleshlight kan komma går inte.
Ni som e oskulder och använder denna sen får riktigt sex kommer säga.. fan detta är ju som en fleshlight! Bra komplimang till tjejen =)

Peace!

129 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 129 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..