Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Strul med datorn

Postat av Olle i skogen den 30 Juni 2010, 20:55
9 kommentarer · 262 träffar
Hejsan!

Nu är det så här att jag har fått lite problem, eller ja, ett rätt så allvarligt problem med min dator.

Det började åska igår kväll så jag var tvungen att stänga av min dator, jag gick in på startmenyn och stängde av precis som vanligt, men dum som jag var så tryckte jag på strömbrytaren innan datorn hade stängt av sig :/

Nu idag när jag startade min dator så är datorn hur seg som helst, det kan ta ca 10 minuter för att datorn att ta sig vidare ifrån att jag skrivit in mitt lösenord till min användare.

Sen när jag kommer in till "menyn" med alla mina ikoner och bakgrundsbilden så kan jag inte göra nånting, jag kan inte trycka på mina ikoner, kan inte få upp startmenyn eller aktivitetshanteraren.

Datorn borde ju inte gå sönder för att man har stängt av den via strömbrytaren, det har jag gjort förut när datorn t.ex. har hängt sig.

Så ni som vet vad som hänt med datorn, någon del som gått sönder eller liknande, förklara gärna och berätta om det finns något att göra för att få datorn att fungera som vanligt igen :)
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..