Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bli av med jobbet..

Postat av albinroos den 30 Juni 2010, 20:43
19 kommentarer · 150 träffar
tja tja alla fragbite läsare, har haft lite problem på jobbet nu dom senaste dagarna och allt började i måndags, just nu jobbar jag på kundtjänsten för telia, och jag trivs med det, det är bra lön och ganska slappt.. men i måndags hände något jag smått ångrar, det var en utländs tant som ringde in och behövde hjälp med nå räkning som hon hade fått, som hon egentligen inte skulle ha, ena ledde till det andra och jag förstog inte vad hon pratade om för hon bröt så mycket på sitt språk, vi pratade ungefär i 35minuter och mot slutet så blev hon bara mer och mer sur, jag försökte verkligen hjälpa henne, och hon började gå mig på nerverna, för efter 25 minuter så började hon slänga massa skit på mig som person, massa trakasserier osv om hur dålig service hon fick balblabla..

Så jag vart så jävla matt till slut att jag sa tyst för mig själv "men åk hem då turk kärring" och självklart hörde hon det fast hon skrek på mig samtidigt, och det vart ett jävla liv, hon hade mitt namn osv, och anmälde det på en gång, och jag har försökt pratat mig ur det i dagar nu med min chef, men det lutar mot sparken.. för telia ska ju stå för "sveriges största säljpartner" bäst service osv, och jag representerade inte det precis..

men jag vill ha eran åsikt, tycker ni jag gjorde rätt eller fel?

obs: Det är faktiskt första gången det händer, brukar få duktigt med utskällningar, för er som kanske tycker att det var omoget men pallade inte helt enkelt..

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..