1
Gillar henne, men vågar inte säga det:(
Postat av nejmenhejhej den 27 Juni 2010, 22:24
38 kommentarer · 1 707 träffar
Tja fragbite. :)
Ska skriva allt som har hänt nu osv.
Började för kanske 2 veckorsen att jag började snacka msn och sms osv med henne.:)
Jag känner hon mycket väl , vart hon bor osv så inget osäkert eller man ska kallat.
Nu har vi snackat rätt mycket på sista tiden och det känns som om jag gillar henne.
Men jag vet om hon gillar mig.. :(
Hon är snygg,söt,snäll,rolig, jag tänker på henne nästan jämt..
Jag känner bara att jag inte vågar fråga om hon gillar mig eller säga att jag tror jag gillar henne..
Jag är så jävla rädd att göra bort mig o skämma ut mig.. :(
Så fragbite, vad ska jag göra? dra någon raggningsreplik eller vad?
hjälp mig:(
EDIT: kan säga att jag känner en känsla inom mig som säger att det känns som det är för tidigt o säga "jag gillar dig" ;/:s
EDIT: thnx frabite, ni är kungar ;-D! har kommiiiiiiiiiiiiit närmare nu o använt tips :)
Ska skriva allt som har hänt nu osv.
Började för kanske 2 veckorsen att jag började snacka msn och sms osv med henne.:)
Jag känner hon mycket väl , vart hon bor osv så inget osäkert eller man ska kallat.
Nu har vi snackat rätt mycket på sista tiden och det känns som om jag gillar henne.
Men jag vet om hon gillar mig.. :(
Hon är snygg,söt,snäll,rolig, jag tänker på henne nästan jämt..
Jag känner bara att jag inte vågar fråga om hon gillar mig eller säga att jag tror jag gillar henne..
Jag är så jävla rädd att göra bort mig o skämma ut mig.. :(
Så fragbite, vad ska jag göra? dra någon raggningsreplik eller vad?
hjälp mig:(
EDIT: kan säga att jag känner en känsla inom mig som säger att det känns som det är för tidigt o säga "jag gillar dig" ;/:s
EDIT: thnx frabite, ni är kungar ;-D! har kommiiiiiiiiiiiiit närmare nu o använt tips :)