1
Pris hjälp på dator:)
Postat av BroderH den 27 Juni 2010, 17:22
3 kommentarer · 44 träffar
Hoho, nu är det så att jag ska sälja min dator och tänkte fall ni fragbites kunde hjälpa mig bestämma ett rimligt och bra pris för min dator, då jag inte har största kollen på det:)
Iallfall datorn:
3st, 1GB Corsair ramminne.
Intel core duo E4500 2.20GHz
Graffiskort: Geforce 8600 GT 256minne
Moderkort: MSI p35 neo.
En SATA hårddisk på 250GB.
Corsair VX 450W Nätaggregat.
En DVD-brännare inte den bästa, men inte den dåligaste heller. Fungerar fin fint för allt möjligt.
2st extra fläktar, en på baksidan(Blåt ljus) av chassit och en för sido-öppningen(rött ljus).
Antec sonata chassi.
Razer copperhead mus (röd ljus)
G15 Tagentbord(svenskt) Det blåa.
Acer AL1916W, 19" Widescreen skärm.
Sen tänkte jag även slänga in en dator stol och skrivbord i bra skick, även ett helt nytt modem(P-660H Triple Play, ADSL2+ Mode) för att höja priset.
Så, om ni nu skulle vara intresserad i allting vad skulle ni kunna tänka er att betala, även vad ni skulle tänka er betala för bara dator sakerna, utan skrivbord + stol och modemet?
MVH BH.
Iallfall datorn:
3st, 1GB Corsair ramminne.
Intel core duo E4500 2.20GHz
Graffiskort: Geforce 8600 GT 256minne
Moderkort: MSI p35 neo.
En SATA hårddisk på 250GB.
Corsair VX 450W Nätaggregat.
En DVD-brännare inte den bästa, men inte den dåligaste heller. Fungerar fin fint för allt möjligt.
2st extra fläktar, en på baksidan(Blåt ljus) av chassit och en för sido-öppningen(rött ljus).
Antec sonata chassi.
Razer copperhead mus (röd ljus)
G15 Tagentbord(svenskt) Det blåa.
Acer AL1916W, 19" Widescreen skärm.
Sen tänkte jag även slänga in en dator stol och skrivbord i bra skick, även ett helt nytt modem(P-660H Triple Play, ADSL2+ Mode) för att höja priset.
Så, om ni nu skulle vara intresserad i allting vad skulle ni kunna tänka er att betala, även vad ni skulle tänka er betala för bara dator sakerna, utan skrivbord + stol och modemet?
MVH BH.