Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sömnproblem den senaste tiden.

Postat av muskelbengt den 24 Juni 2010, 13:56
11 kommentarer · 143 träffar
Hejsan Fragbite. Den senaste tiden har jag haft väldigt svårt att somna på nätterna, samt att somna om. Har även väldigt svårt att kliva upp på morgonen.

Detta började för någon vecka sedan, och det slutar alltid med att jag går och lägger mig när jag är trött, men kan inte somna.

Jag ligger alltid och tänker på saker som håller mig vaken, och när jag försöker att inte tänka så kan jag fortf. inte somna. Jag vrider och vänder på mig i hopp om att bli trött, men ingenting händer!

Detta är skitstörigt, och jag undrar om någon vet vad som kan vara problemet? Innan detta så har jag aldrig haft något problem med att sova. Som Dexter: När jag sover, sover hela jag.

Brukar även drömma väldigt ofta, i princip varje natt. (drömmar som jag då kommer ihåg när jag vaknar, som känns väldigt verkliga, men ändå är konstiga).

Har ni några tips eller någon aning om vad som hindrar mig från att sova på nätterna?

Edit: Kan tillägga att jag är aktiv i träningen, springer och gymmar etc. Men jag gör det inte såpass sent så att det ska påverka min sömn.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..