Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är Comviq utvecklingsstörda?

Postat av nicklas1 den 23 Juni 2010, 14:03
6 kommentarer · 203 träffar
Beställde nytt abbonemang förra onsdagen + en HTC Desire. Fick HTCn i måndags, laddade den och använde den hela dagen igår (med mitt gamla kontantkort, vilkets nr skulle överföras till abbonemang). När jag vaknar idag så är mitt kontantkort avaktiverat.

Jag kommer på att jag inte fått mitt abbonemangskort än, så jag ringer Comviq. Då säger de att troligtvis deras postman tappat bort kortet och att jag inte kommer kunna ha en mobil på de dagar som de tar att skicka ett nytt. Dom sa även att det kommer kosta extra pengar eftersom de skickar ett nytt.

Är dom helt dumma i huvudet? Deras fel att de tappar bort det, och jag får betala extra?

Åker förövrigt bort ikväll och kommer därmed inte ha någon telefon på flera dagar. Finns det något man kan göra åt sånt här eller är de bara att ta det som en man och vänta på kortet?

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..