1
Windows 7 moviemaker
Postat av nyhmfan den 23 Juni 2010, 01:58
6 kommentarer · 42 träffar
Tja FB, jag håller på o göra en film här på min nya windows 7 dator, och nu är det såhär... WINDOWS 7 MOVIEMAKER SUGER!!!! jag förstår ingenting... jag har haft en MAC och en Windows XP innan, och både gamla Windows moviemaker, samt Imovie är så mycket bättre än den här skiten...
Man kan knappt göra några effekter + att allt är så idiotiskt när man ska redigera skiten..
Till frågan- jag undrar om någon här vet om man kan snabbspola 1 klipp?? jag vill snabbspola video klippet, men inte ljudet.. jag kan inte hitta det här på google eller youtube eller någonstans....
Om det inte går, kan ni komma på en skön lösning åt mig då?? PLEASE FB PLEASE...
hare o tack på förhand
Man kan knappt göra några effekter + att allt är så idiotiskt när man ska redigera skiten..
Till frågan- jag undrar om någon här vet om man kan snabbspola 1 klipp?? jag vill snabbspola video klippet, men inte ljudet.. jag kan inte hitta det här på google eller youtube eller någonstans....
Om det inte går, kan ni komma på en skön lösning åt mig då?? PLEASE FB PLEASE...
hare o tack på förhand