1
polare snackar skit
Postat av noeton den 22 Juni 2010, 02:41
8 kommentarer · 127 träffar
Tja fragbite, fick just veta att min min bästa (f.ö en av dem enda) kompis har snackat om att han ska 'fucka' mig, med det menar han alltså skita i mig och sluta umgås med mig. Kan tillägga att jag är 16 år, glad, trevlig och pratsam. Många andra personer har snackat skit bakom ryggen på mig och slutat umgås med mig just för att dom tycker jag är jobbig eller bara allmänt dum i huvudet (bara för att jag snackar och är ärlig) detta var som sagt min bästa polare och jag vettefan vad jag ska göra nu.
Jag konfronterade honom och frågade vad vänskap innebar för honom. Han har berättat massa saker för mig, jag har gjort detsamma och litat på honom, sen bara skiter han fullständigt i våran vänskap? Jag skrev till honom att han borde ge fan i att snacka skit bakom ryggen på folk, för det drabbar hans vänskap. Då fick jag tillbaka svaret 'jahapp'.
Jävligt lågt imo.
Tips på vad jag kan göra för att tänka på annat ._.?
Jag konfronterade honom och frågade vad vänskap innebar för honom. Han har berättat massa saker för mig, jag har gjort detsamma och litat på honom, sen bara skiter han fullständigt i våran vänskap? Jag skrev till honom att han borde ge fan i att snacka skit bakom ryggen på folk, för det drabbar hans vänskap. Då fick jag tillbaka svaret 'jahapp'.
Jävligt lågt imo.
Tips på vad jag kan göra för att tänka på annat ._.?