Hej fragbite !
Har ett problem när jag ska snacka i vent eller voiplay så blir det ett problem, det går bra att prata när jag inte spelar men när jag sedan ska spela och tar upp cs så funkar det inte. Använder push-to-talk och har f bindat, men när jag klickar på f så hör ingen mig börjar bli rätt drygt nu.
// hedelol
edit: är tjej förresten
Jag sitter ner.. det är nice.
Bättre hygieniskt sätt med tycker jag
"Hur man än sliter och drar - sista droppen i byxan far"
#17 Manligt att sitta på ett datorspelsforum och skryta om hur man pissar!
Så jag överväger för det mesta att stå upp :)
#17 jag behöver inte stå upp för att visa att jag är man. Räcker med att raka bröstet och flexa musklerna lite i spegeln.
Blir man sexuellt attraherad av killar för att man sitter ner och kissar?
Som de flesta skrivit, sitter och pissar hemma, ute står man.
Mushan. *host* morsan som sitter ner HAHAHAHAHAHAHA
Har snetak i toaletten, så måste vrida huvudet om man ska stå upp :/
iden.....
Ute: Stå
det händer ofta att jag backar bakåt, medan jag kissar, och ser hur långt ifrån toan jag kan gå utan att kissa utanför.
~1,5m är mitt rekord.
Stå på händer som vissa sagt är ingen höjdare, testat när jag var i 12års åldern, resulterade i att jag råkade kissa mig själv i ansiktet och började gråta, detta var såklart utomhus. True story
Hade nåra "missar" ett par år sen och började bli less på å torka piss så började sitta istället å har väl blivit en vana att aldrig stå längre
Om man sitter och kissar så minskar man chansen att få prostatacancer :>
hemma: sitter
nån annanstans: står
annars äre stå som gäller, vem vet vad som har vidrört dom toaletterna
"URINVÄGSINFEKTION HOS MÄN.
...
Egenvård
...
Töm blåsan ordentligt. I det här läget kan det vara en fördel att stå och kissa." - http://www.prolina.se/radgivan de-artiklar/urinvagsinfektion- hos-man /
"Fråga:
Finns det någon vetenskapligt bevis för att om Män sitter ner och kissar eleminerar risken eller minskar risken för Prostata Cancer??
Min väninna som är undersköterska säger att så är det. Lite undrande är jag.
Svar:
Nej, någon sådan undersökning har jag varken sett eller hört talas om!
Publicerad: 2009-11-02" - Leif Abramsson
överläkare, urologiska kliniken, Norrlands Universitetssjukhus, Umeå.
Hepp!