Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Karma IS a bitch...

Postat av Xenon. den 20 Juni 2010, 11:49
19 kommentarer · 192 träffar
Tjennare grapps.

Kände bara att jag måste skriva av mig lite.

Kan börja med att säga att jag är mycket på g/ihop med en tjej som jag verkligen gillar, underbar o allt det ja... iaf så i fredags så drog jag o en polare till dk och träffade några random halvsnygga tjejer, som blev väldigt attraktiva efter en del dricka, vi festade lite o drog hem till dom på kvällen, tjejen jag va med visade sig va oskuld och som alla jävla tjejer verkar tro, så tror hon att kuken är någon sak man ska dra i så hårt så möjligt, så med någon konstig kombination av en avsugning/avrunkning så drar hon av strängen på kuk1 och det börjar blöda så in i helvete, obeskrivlig känsla att sitta där o titta ner och se hela ens manlighet förblöda...

10 minuter senare kommer hennes syrra hem och lackar och slänger ut oss mitt i natten... vi drar hem och sover och på morgonen smsar tjejen o frågar om man vill med på fest och sedan sova över hos henne på kvällen, självklart säger jag ja och drar dit, har roligt dricker måttligt eftersom jag va riktigt trött sen kvällen innan, och sedan på kvällen vill hon klart ha sex, jag förklarar bort det med att jag är jätte trött och emot mina förväntningar så köper hon det och låter mig sova.

Men vafan grabbar nu behöver jag lite hjälp, hur ska man förklara att man inte kan ha sex o liknande på MINST 2veckor tills allt läkt igen?!

Känner mig som en jävla idiot för tillfället, så mitt tips till alla er där ute är att skit i random tjejer och håll er till den ni gillar!

Peace
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar